ویژه های بندر

آشنایی با اینفلوئنسر مارکتینک و کسب درآمد از آن

اینفلوئنسر به فردی اطلاق می شود که به واسطه داشتن دنبال کنندگان زیاد در فضای مجازی و تاثیر گذاری بسیار زیاد بر روی آنها، می تواند تبلیغاتی بسیار سودمند در بین آنها انجام بدهد.

توضیحاتی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ را می توان نمونه ای از روش های بازاریابی برشمرد که توسط افرادی معروف، مشهور و یا به هر نحوی شناخته شده در شبکه های اجتماعی انجام می شود. به شخصی که عملیات بازاریابی تاثیر گذار را انجام می دهد، اینفلوئنسر می گویند. بدین ترتیب می توان متوجه شد که اینفلوئنسر می تواند درآمد زایی بسیار مناسبی داشته باشد. زیرا شرکت ها و کمپانی های بزرگ به چنین تبلیغاتی روی آورده اند. این روش تبلیغاتی می تواند سود دهی بسیار مناسب و نسبتا تضمین شده ای را به همراه داشته باشد.

معمولا برای بازاریابی تاثیر گذار یا INFLUENCER نمی توان هر فردی را انتخاب نمود، زیرا فردی که برای این حوزه انتخاب می شود باید دارای استایل خاصی بوده و افرادی را به عنوان دنبال کننده در اختیار داشته باشد که می تواند تاثیر گذاری بسیار مناسبی بر روی آنها داشته باشد. محتوای تولید شده توسط INFLUENCER نیز می تواند اهمیت داشته باشد، مثلا در این محتوا اینفلوئنسر می تواند خود را به عنوان یک خریدار یا شخص سوم معرفی کند و این روش می تواند بر روی مخاطبان وی اثر گذاری بسیار بیشتری داشته باشد.

اینفلوئنسر

نرخ درگیر کنندگی روشی برای شناسایی اینفلوئنسر

برای اینکه بدانید یک INFLUENCER تا چه میزان می تواند برای یک کسب و کار درآمد زایی داشته باشد، می توان نرخ درگیر کنندگی آن را بر اساس شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بررسی نمود. Engagement Rate یا نرخ درگیر کنندگی را برای هر اینفلوئنسر می توان بر اساس ۱۲ پست آخری که در اینستاگرام منتشر کرده، محاسبه نمود. نرخ درگیر کنندگی می تواند معیار مناسبی برای مشخص کردن میزان تاثیر اینفلوئنسر بر مخاطبان خود و همچنین هزینه INFLUENCER MARKETING دانست.

برای محاسبه کردن نرخ درگیر کنندگی می توان با جمع زدن تعداد کامنت و لایک های یک پست، و سپس تعداد کسانی که پست را ذخیره نموده نیز به آنها اضافه می کنیم. عددی که از مجموع این اعداد حاصل گردیده را می توان بر تعداد کل فالوئر های پیج اینستاگرام تقسیم نمود. عددی که از این تقسیم به دست آمده را باید در عدد ۱۰۰ ضرب نمود. این عدد را می توان Engagement Rate یا نرخ درگیر کنندگی نامید. معمولا از روی این عدد می توان ارزش یک صفحه اینستاگرامی برای اینفلوئنسر مارکتینگ را تشخیص داده و این موضوع می تواند کمک کند تا تبلیغاتی هدفمند تر و پر بازده تر را انجام داد.

اینفلوئنسر

مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ

معمولا اینفلوئنسر به خاطر جذب مخاطبان بسیار زیاد و اعتماد سازی بسیار مناسب در بین مخاطبان خود تبدیل به اینفلوئنسر شده و از این راه می تواند کسب درآمد داشته باشد، بدین ترتیب برند ها و شرکت های مختلف می توانند از این اعتماد سازی استفاده نموده و با کمک اینفلوئنسر محصول خود را بین دنبال کنندگان INFLUENCER به محصولی قابل اعتماد تبدیل نمایند. این موضوع می تواند در افزایش میزان فروش محصولات این شرکت ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. زیرا این نوع از بازاریابی می تواند بی نقص و با تاثیر گذاری بسیار بالایی انجام شود.

معمولا INFLUENCER در بین مخاطبان خود بسیار تاثیر گذار بوده و این تاثیر گذاری می تواند بیشتر از تاثیر گذاری برند بسیاری از شرکت ها باشد. بدین ترتیب اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند برای محبوبیت و شناخته شدن بیشتر برند ها بسیار مناسب باشد. با توجه به اینکه مخاطبان یک اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام از اقشار مختلف جامعه با تنوع سلیقه می باشند، می توان به راحتی تعداد زیادی مخاطب برای هر محصولی پیدا نمود. از طریق قرار دادن لینک سایت یا شبکه های اجتماعی خود در پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرامی اینفلوئنسر، می توان تعداد بازدید کنندگان از سایت و یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام خود را افزایش داد. این بازدیدکنندگان واقعی بوده و قطعا روزی تبدیل به مشتری می شوند. این موضوع در سئوی سایت شما نیز می تواند تاثیر بسیار مطلوبی داشته باشد.

 اینفلوئنسر مارکتینگ

منبع
وب سایت سلام بندر
برچسب ها
نمایش بیشتر

مدیریت

وب سایت بانک اطلاعات شهری و مشاغل بندرعباس بعنوان یک سایت پرمخاطب و محبوب ،مکان مناسبی جهت نمایش تبلیغات و آگهی های بازرگانی شما می باشد.تبلیغات فرایند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن موثر مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می باشد. مدیریت سایت:09172856024

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن